Kaal 23.11.17 / Toitumine ja ülekaalulisus
Külastaja küsib:
Tere!
Olen 14.aastane tüdruk ja kaalun 60kg, pikkus on 165cm. Kas olen ülekaalus?
Sooviksin kaalus alla võtta. Kusagil 55kg peale oleks see okei?
Tänud ette vastuse eest!
Arst vastas:
Kristel Ehala-Aleksejev
dr Kristel Ehala-Aleksejev
Arst-toitumisterapeut
Tartu Ülikooli Kliinikum
Vastatud eelmises kirjas.