ülekaaluline 14.09.15 / Toitumine ja ülekaalulisus
Külastaja küsib:
Mul selline probleem et mul kaal seisab muutsin oma toitumise,liigun palju,algul langes kaal ilusti sain 2kuuga 8kg alla aga nüüd seisab ja mul see kaalu probleem hakkas peale 3nda lapse sündi ja on tekkinud tervise probleeme vererõhuga.
Arst vastas:
Kristel Ehala-Aleksejev
dr Kristel Ehala-Aleksejev
Arst-toitumisterapeut
Tartu Ülikooli Kliinikum
Tere.
Kuna puuduvad igasugused andmed teie kohta(kaal, pikkus, toitumismuster, jmt), siis ei ole võimalik ka oletada, miks kaal ei lange. Soovitan teil oma toitumisnõustajaga menüü uuesti üle vaadata, sest on täiesti normaalne, et kaalulangusperioodidel tekivad seisakud.
Parimatega, dr. Ehala