üleliigne kaal 14.04.15 / Toitumine ja ülekaalulisus
Külastaja küsib:
Oskate te mulle rääkida kuhu ma peaks pöörduma kui mul on üleliigne kaal,sest see juba tekitab mulle tõsiselt muret.
Arst vastas:
Kristel Ehala-Aleksejev
dr Kristel Ehala-Aleksejev
Arst-toitumisterapeut
Tartu Ülikooli Kliinikum
Tere.
Kui soovite tulla konsultatsioonile, siis saate täpsema info kirjutades toitumine@kliinikum.ee
Vastuvõtt on Tallinnas, kuid kokkuleppel on võimalik nõustamine ka Skype'i teel.
Parimatega,
dr.Ehala