Alakaalulisus? 11.02.12 / Toitumine ja ülekaalulisus
Külastaja küsib:
Tere, olen 12aastane ja 167cm pikk ja mu kaal on aind 43,5. Kas see on normaalne kaal ?
Arst vastas:
Kristel Ehala-Aleksejev
dr Kristel Ehala-Aleksejev
Arst-toitumisterapeut
Tartu Ülikooli Kliinikum
Tere.
Siin on tegu alakaaluga ning soovitaksin kindlasti arstiga nõu pidada.
Parimatega, dr.Ehala