Kõhugripp 01.02.12 / Toitumine ja ülekaalulisus
Külastaja küsib:
Kõht on lahti juba 4 päeva. Nii kui söön, siis ajab kohe iiveldama ja wc-sse minema. Olen olnud ainult joogi peal, kui söön, siis ainult küpsist ja saiaviilu, muud ei saa süüa. 2 päeva oli palavik, kõhus on valud.
Arst vastas:
Kristel Ehala-Aleksejev
dr Kristel Ehala-Aleksejev
Arst-toitumisterapeut
Tartu Ülikooli Kliinikum
Tere.
Kui kaebused kestavad tuleb siiski pöörduda arsti poole, kirja teel taolisi juhte ei lahenda.
Parimatega,
dr.Ehala