Konsultatsioon 02.02.13 / Toitumine ja ülekaalulisus
Külastaja küsib:
Tere
Kuidas saaksin konsultatsioonile registreerida?
Ja palju maksab visiit?
Arst vastas:
Kristel Ehala-Aleksejev
dr Kristel Ehala-Aleksejev
Arst-toitumisterapeut
Tartu Ülikooli Kliinikum
Tere.
Kogu info ja registreerumine toimub meili teel: toitumine@kliinikum.ee
Parimatega, dr.Ehala