Aasta tagasi sain diagnoosi kopsutrombid -- nüüd jalad ei kanna . 07.06.24 / Toitumine ja ülekaalulisus
Külastaja küsib:
Olen aastaid skisofreeniliste sundmõtete all kannatanud . 3-5 aastat tagasi käskis mõte mul rämpstoiduga ennast hävitama hakata . Aasta tagasi jõudsin häbiväärse numbrini 89 kilo . Enne kopsutrombi diagnoosi erakordselt eluohtlikud kukumised . Pärast viimast kukkumist öösel peaga vastu betoonseina ja pool ööd põrandal lamamist ,sest ei saanud juba vohara kopsutrombi haigusega jalgadele . 7tundi hiljem olin ITKeskhaigla emos juba ravil . Algas ravivõimlemine . jalgadel taarumine . JA siis sain Magdaleena haigla taastusraviosakonda . Kus kahjuks pidin jääma covidi isolatsiooni palatisse . Haiglast koju jõudes olen läinud oma sundmõtetega täiesti tülli . ainult rämpstoitu salaja kästakse ja jälle oma tervisest loobuda . Kaal on minul praegult 87 pikus 69.5 . vasak jalg on kõva nahk ,punased laigud , paar päva oli tunne et võru on jala ümber .Minimaalne veeniklapi puudulikkus vasakus jalas . mis minu kaal peaks olema enne kui uued etapid tervise taastamisel ette võtan .
Arst vastas:
Artur Minenko
dr Artur Minenko
Toitumisterapeut
Confido tervisekeskus
Tere. Tänan, et jagasite oma muret. Näen, et vastavalt Teie antud andmetele, on Teil 1 astme rasvumine, keha massiindeks on 30. Teie normaalkaal on 67. Kindlasti hoidke ühendust oma psühholoogi või psühhiaatriga.