Kõhust vabanemine 28.10.21 / Toitumine ja ülekaalulisus
Külastaja küsib:
Tere,mind on juba mitu aastat häirinud kõht ja tahaks kuidagi siledamat kõhtu aga sooviks nõu või soovitusi et mida süüa?
Arst vastas:
Artur Minenko
dr Artur Minenko
Toitumisterapeut
Confido tervisekeskus
Tere päevast, kõigepealt alustuseks oleks mul vaja teie mõõte: pikkus, kaal, rinna ja talje ümbermõõdud. Aga rusikareegel tasakaalustatud toit, 4-5 korda päevas, kõige suurem portsjon lõunaks, siis suuruselt teine on hommikusöök ning kõige vähem õhtul. Õhtusöök 4 tundi või rohkem enne und. Mitte toituda rasvasest, kiirtoidust. Liikuge. Tubli, et nii noorena hakkate juba enda eest hoolitsema. Kui soovite individuaalset dieeti ja nõuandeid, olete oodatud neid saama minu juurde.