pinge pärast söömist.. 14.03.07 / Toitumine ja ülekaalulisus
Külastaja küsib:
Tere!mul on selline probleem, et igakord kui söön, tekivad pärast suured süümepiinad, olen proovinud oksendada aga see ei ole õnnestunud.vahel sõin yldse kuude viisi päevas ainult 2 viilu leiba.Mida peaksin tegema , et need pinged üle läheksid?Ette tänades Mari
Arst vastas:
Kristel Ehala-Aleksejev
dr Kristel Ehala-Aleksejev
Arst-toitumisterapeut
Tartu Ülikooli Kliinikum
Tere.
Kui taolised pinged on kestnud kaua, on hea kui pöördute nõustamiseks ja toe saamiseks mõne spetsialisti poole, kes suudab teie probleemi kõrvalt vaadata ning ka vastavalt sellele nõu ja tuge anda.
Heade soovidega,
Kristel Ehala-Aleksejev