Бул 21.04.20 / Toitumine ja ülekaalulisus
Külastaja küsib:
Здравствуйте!
У меня булимия 13 лет! Я очень хочу избавиться от этого!!
Arst vastas:
Kristel Ehala-Aleksejev
dr Kristel Ehala-Aleksejev
Arst-toitumisterapeut
Tartu Ülikooli Kliinikum
Tere.
Toitumishäire ravi on kompleksne. Vaja on tegeleda nii emotsionaalse tervisega kui toitumise kontrolli alla saamisega. Esmaselt tuleks pöörduda psühholoogi ja/või psühhiaatri vastuvõtule ning seejärel panna paika toitumine toitumisterapeudi abil. Toitumishäiretega tegeletakse näiteks TÜK psühhiaatriakliiniku toitumishäirete keskuses kui ka keskuses "Sensus". Minu vastuvõtule (toimub Tallinnas) saate toitumisnõustamiseks broneerida aja aadressil toitumine@kliinikum.ee
Eelnevalt on oluline kaardistada oma senine söömine ja pidada toidupäevikut.
Parimatega, dr. Ehala