kaal 28.10.17 / Toitumine ja ülekaalulisus
Külastaja küsib:
Tere olen 12 aastane tüdruk ja ma kaalun 38 kilo kas see on normaalkaal?
Arst vastas:
Kristel Ehala-Aleksejev
dr Kristel Ehala-Aleksejev
Arst-toitumisterapeut
Tartu Ülikooli Kliinikum
Tere.
Kuna pole kirjas pikkust, siis ei saa täpselt öelda, kas on probleemi, aga arvan, et seda kaalu antud vanusele on vähe.
Parimatega,
dr. Ehala