Ülekaalulise toitumine 28.06.09 / Toitumine ja ülekaalulisus
Külastaja küsib:
Vabandust, ma jätsin eelnevale küsimisele lisamata oma vanuse -
olen 58 aastane,
siiani terve, nn "sinisel lehel" olin viimati kui poeg sündis - 34 aastat tagasi.
Ja kõik selline minu olukord algas umbes 5 aastat tagasi, kui enam kükitada ei saanud - mind hakkas häirima see "boamadu" ümber vöökoha
Kuni 42 aastani tegelesin aktiivselt rahvatantsuga.
Ma ei kaeba oma perearsti peale aga ma tahaks mingit konkreetset plaani või otsust.
Tänan Teid ette ja rõõmsat suve!
Arst vastas:
Kristel Ehala-Aleksejev
dr Kristel Ehala-Aleksejev
Arst-toitumisterapeut
Tartu Ülikooli Kliinikum
Tere.
Menüüd ma kirja teel kellelegi ei paku. Taoline kirjavahetus on siiski esmaseks ja üldiseks nõustamiseks. Esimesel pilgul jääb teie kirjast mulje, et kõik oleks justkui paigas kuigi väidetavalt on kaalu üle ning mis on selle põhjuseks kirjast ei selgu (te ei maini ka oma pikkust ja hetke kaalunumbrit). Kui on soov saada konkreetset menüüd tasub võtta oma toitumispäevik(ud) kaasa ja tulla siiski vastuvõtule.
Heade soovidega, dr.Ehala