Toitumisspetsialist, kes tegeleks 7-aastasega 03.03.14 / Toitumine ja ülekaalulisus
Külastaja küsib:
Olen 7-aastase ülekaalulise lapse ema. Otsin spetsialisti, kellega koos lapse menüü üle vaadata ja kellelt saada asjatundlikku nõu.
Kas teie ise tegelete niisuguses vanuses lastega? Või oskate nimetada mõnd konkreetset spetsialisti.
Asukohana sobiks Tallinn, võib olla ka tasuline vastuvõtt.
Arst vastas:
Kristel Ehala-Aleksejev
dr Kristel Ehala-Aleksejev
Arst-toitumisterapeut
Tartu Ülikooli Kliinikum
Tere.
Mina lastega ei tegele, aga soovitan pöörduda Tallinnas Mustamäe Lastehaiglasse, kus tegeletakse ülekaaluliste laste nõustamisega (ülekaaluliste laste päevakeskus on vist selle üksuse nimi).
Parimatega, dr.Ehala