Lapselaps 23.03.08 / Toitumine ja ülekaalulisus
Külastaja küsib:
Olen väga mures ülekaalulise lapselapse pärast. Oleme püüdnud pidada dieeti( ei söö hilja õhtul, ei kartulikrõpsudele jne.) aga ilmselt oleme ikkagi oskamatud. Sooviksime abi ja konsultatsiooni. Kuidas oleks see võimalik, kas on vaja saatekirja? Seni oleme pöördunud perearsti ja allergoloogi poole.
Loodan väga Teie abile.
Tänades Teid ette
mures vanaema.
Arst vastas:
Kristel Ehala-Aleksejev
dr Kristel Ehala-Aleksejev
Arst-toitumisterapeut
Tartu Ülikooli Kliinikum
Tere.
Tallinna Mustamäe Lastehaigla juures (dr. Ü. Einbergi juhtimisel) on tegev ülekaaluliste laste keskus, kus saavad nõu ja abi nii lapsed kui ka lapsevanemad. Soovitan teil pöörduda sinna.
Heade soovidega, dr.Ehala