lapse ülekaalulisus 02.05.07 / Toitumine ja ülekaalulisus
Külastaja küsib:
Mu tütar 11 aastane kaalub 73 kg, pikkus on umbes 160. ta tahab koguaeg süüa. ma olen proovinud teda korrale kutsuda söömist pidurdada, kuid see ei ole võimalik. Ta läheb sööb väljas. tuleb koju ja nõuab jälle süüa. ma ei tea ka mingisugust õiget dieeti. Mida ma peaks tegema? Palun aidake mind!
Arst vastas:
Kristel Ehala-Aleksejev
dr Kristel Ehala-Aleksejev
Arst-toitumisterapeut
Tartu Ülikooli Kliinikum
Tere.
Tallinna Mustamäe Lastehaigla juures töötab ülekaaluliste laste päevakeskus dr. Einbergi juhtimisel, kus saab vajalikku nõu nii dieediküsimustes (haritakse kogu peret) kui ka vajadusel psühholoogilist abi ning võimalus on anda ka analüüse.
Heade soovidega, dr.Ehala