tere 27.03.07 / Toitumine ja ülekaalulisus
Külastaja küsib:
ehk oskate soovitada Tallinnas mõnda arsti kelle poole pöörduda ülekaalu probleemidega, kui võimalik siis äkki on võimalik saada mingeid kontaktandmeid nende arstide kohta
Arst vastas:
Kristel Ehala-Aleksejev
dr Kristel Ehala-Aleksejev
Arst-toitumisterapeut
Tartu Ülikooli Kliinikum
Tere.
Tulge vastuvõtule aadressil Gonsiori 3, teine korrus (vastuvõtt toimub Meestekliiniku ruumes). Registreerumine vastuvõtule- tel 533 18 008 või meili teel - toitumine@kliinikum.ee
Heade soovidega, dr. Ehala