Alakaalulisus 21.11.07 / Toitumine ja ülekaalulisus
Külastaja küsib:
Tere! Olen eluaeg alakaaluline olnud, olen 19 aastane, 172 pikk ja kaalun 50-51kg. Söön täiesti normaalsetes kogustes, ei oksenda toitu välja ega midagi, hommikuti alati söön, aga kui mõnikord päeval süüa pole veel jõudnud, siis muutun väga nõrgaks ning enesetunne läheb halvaks. Eriline sporditüdruk ka ei ole, käin tööl ja koolis. Kas peaksin kasutama äkki mingisuguseid toidulisandeid? ja millised oleksid parimad?
Arst vastas:
Kristel Ehala-Aleksejev
dr Kristel Ehala-Aleksejev
Arst-toitumisterapeut
Tartu Ülikooli Kliinikum
Tere.
Enne toidulisandite kasutamist tuleks siiski üle vaadata, kas teie igapäevane toiduvalik vastab teie vajadustele ehk teisisõnu kas toidu kaloraaž kui ka toiduainete valik on piisavad. Tooge oma toidulauale juurde valke- nii loomseid kui taimseid (N: kodujuust, kohupiim, oad, läätsed, jne). Alati võite tulla menüü ülevaatamiseks konsultatsioonile.
Heade soovidega, dr.Ehala