Ülekaalulisus 13.06.07 / Toitumine ja ülekaalulisus
Külastaja küsib:
Tere!
Ma olen 18 aastane 158 cm ja kaalun peaaegu 80 kg.See on on tekitanud mul depressiooni.
1,5 aastat tagasi enne sünnitust kaalusin ilusti 52 kg .Jah mul on 1,5 tütar.
peale sünnitust oli veel kaal ok kuskil 62kg see on ikka parem kui 80kg.
ma olen terve elu sporti teinud aga nüüd ei ole sortdist aimugi.
Mul ei ole veel tahte jõudu ka...enam...ma olen kõike proovinu aga midagi ei tule välja.
Mul on veel see viga et ma armastan soolasust ja vürtsi.Mulle meeldib maitseid tunnda.Ja vist selle pärast pole mul midagi õnnestunud.Ma ei söö ..kuidas nüüd öelda ... ´ma ei söö rasvast palju .Ma söön suurte portsude kaupa.Ja tõesti suurte lausa nii suurte et kui on söödud siis on selline tunne et nahk ei anna venima enam.
Mida teha???Ma kardan et mu tervis ju ainult halveneb.Ja võib ju tekkida see deabeet.Olen kuulnud veregruppi dieedi kohta aga kuhu ma peaksin pöörduma.
Ja mida teha?
Tänud
Arst vastas:
Kristel Ehala-Aleksejev
dr Kristel Ehala-Aleksejev
Arst-toitumisterapeut
Tartu Ülikooli Kliinikum
Tere.
Tulge vastuvõtule ja vaatame teie toitumise-liikumise koos üle. (Registreerumine- tel:533 18 008 või meil: toitumine@kliinikum.ee)
Heade soovidega, dr.Ehala