Toitumine ja ülekaalulisus 21.01.07 / Toitumine ja ülekaalulisus
Külastaja küsib:
tere... olen 17 aastane neiu. Pikkust on mul 180 ja kaalun 105. Ütleme siis, et olen parajalt suur... Mind vaevab leebelt öeldes ülekaalulisus.
Ei saa mainida, et liikumist oleks vähe...vastupidi... nädalas 2 trenni... lisaks muid tegevusi, mis nõuavad liikumist.
Ja kui perearstiga olen konsulteerinud, siis see vastab ainult, et söö porgandit ja kõik.
Pm lootsin, et äkki suudate Teie mind aidata... ja ehk isegi mingi toitumiskava anda, mis leevendaks mu muret.
Arst vastas:
Kristel Ehala-Aleksejev
dr Kristel Ehala-Aleksejev
Arst-toitumisterapeut
Tartu Ülikooli Kliinikum
Tere.
Kutsun teid vastuvõtule (tel:533 18 008), sest kirja teel isiklikku, teile sobivat programmi koostada kui puuduvad täpsemad andmed, pole võimalik.
Heade soovidega, Kristel Ehala-Aleksejev