Ülekaalulisus ja vastuvõtule tulek 08.10.11 / Toitumine ja ülekaalulisus
Külastaja küsib:
Tere!
Olen terve elu olnud ülekaaluline ja nüüd tahaksin seda muuta .
Olen 186 cm pikk ja kaalun 97 kg.
Sooviksin tulla Teie vastuvõtule kas Tallinnasse või Tartusse, et kas see oleks võimalik ja mis ma selleks tegema peaksin?
Ette tänades.
Arst vastas:
Kristel Ehala-Aleksejev
dr Kristel Ehala-Aleksejev
Arst-toitumisterapeut
Tartu Ülikooli Kliinikum
Tere.
Vastuvõtule saate registreeruda meili teel aadressil toitumine@kliinikum.ee või meestekliinik@kliinikum.ee
Parimatega, dr.Ehala