Laktoositalumatus? 13.06.07 / Toitumine ja ülekaalulisus
Külastaja küsib:
Tere,
Mul on juba pikka aega olnud probleemiks äkkilsed kõhu valud ja kõhulahtisus. Viimasel ajal olen pannud tähele, et need esinevad just peale magusa või enamike piimatoodete tarbimist. Kas võib olla tegemist laktoositalumatusega?
Tervitades,
Arst vastas:
Kristel Ehala-Aleksejev
dr Kristel Ehala-Aleksejev
Arst-toitumisterapeut
Tartu Ülikooli Kliinikum
Tere.
Kirja põhjal toodud kirjelduse järgi jääb mulje, et tegu võib tõepoolest olla laktoositalumatusega.
heade soovidega, dr.Ehala