ulekaal 07.01.07 / Toitumine ja ülekaalulisus
Külastaja küsib:
tahaks kaalust allavöta olen mees 200kl rasge.
Arst vastas:
Kristel Ehala-Aleksejev
dr Kristel Ehala-Aleksejev
Arst-toitumisterapeut
Tartu Ülikooli Kliinikum
Tere.
Tulge vastuvõtule, sest kuna kirjas puuduvad täpsemad andmed teie kohta ei saa ma ka siinkohal mingeid soovitusi anda.
(tel: 533 18 008)
Heade soovidega, Kristel Ehala-Aleksejev