Varvastel ja varvaste vahel tekkinud tumepunased laigud ja täpid 25.11.20 / Toitumine ja ülekaalulisus
Külastaja küsib:
,Varvastel ja varvaste vahel tekkinud tumepunased laigud ja täpid, nad ei sügele ega kestenda, ühel jalal tumedamad teisel heledamad. Just olen lõpetanud seene ravi,olid lõhed varvaste vahel,kasutasin Terbital kreemi. Kuidas nendest laikudest,täppidest lahti saaks.
Arst vastas:
Kristel Ehala-Aleksejev
dr Kristel Ehala-Aleksejev
Arst-toitumisterapeut
Tartu Ülikooli Kliinikum
Tere.
Teie küsimus on sattunud valele infolehele. Antud küsimus tasuks suunata nahaarstile.
Partimatega, dr. Ehala