ÜLEKAAL 12.08.20 / Toitumine ja ülekaalulisus
Külastaja küsib:
Tere.Mida peaksin tegema et saada Tartusse Kirurgile.Et saada arsti suunatud mao vähendus operatsioonile.Mu kaal on 85 olen 158cm pikk.Põlved tänu kaalule läbi ja valutavad,vererõhk tõusis elan vererõhutablettidega,Liigutades juba natukene hakkan hingeldama,õhupuudus pidevalt.Pererarst ei aita ei saada kuhugi.Olen proovind toitumist ja kaalu jälgind miski ei aita.Tervis väga halb .Ei soka enam kelle üpoole pöörduda.Maos ka polüüp.Toast välja minna ei taha kuna tervis halb ja jalad ei kanna.Aidake andke nõu palun.Ise oma raha eest mao vähendus opile minna ei saa.
Arst vastas:
Kristel Ehala-Aleksejev
dr Kristel Ehala-Aleksejev
Arst-toitumisterapeut
Tartu Ülikooli Kliinikum
Tere.
Kirurgi konsultatsioonile minekuks vajate siiski saatekirja ning selle saab anda teile perearst või mõni muu spetsialist, kelle juures ravil käite. Maovähendusoperatsioonile on kindlad ettekirjutused ning nende nõudmistega saate tutvuda lehel: https://www.kaalukirurgia.ee/maovahendusoperatsioonid/?gclid=CjwKCAjw1ej5BRBhEiwAfHyh1DB3jQFElaAe-B2StF6P_7wbXAquouwTI464DQDNjpetVCVAWrWmuBoCREsQAvD_BwE
Parimatega, dr. Ehala