suur ülekaal 23.01.08 / Toitumine ja ülekaalulisus
Külastaja küsib:
tere olen nooruk kelllel esineb suur ülekaal. kas teie tegelete ka abi andmisega ja vastuvõttudega?kui ei siis kas te oskaksite anda kontaktandmeid kellegist profesionaalsest arsist. ehk tallinnast, kes sellise probleemiga tegeleks? loodan et oskate aidata olen üritanud juba pikka aega abi leida..
Arst vastas:
Kristel Ehala-Aleksejev
dr Kristel Ehala-Aleksejev
Arst-toitumisterapeut
Tartu Ülikooli Kliinikum
Tere.
Töötan Tallinnas ja kui soovite olete oodatud vastuvõtule (registreerimine: 533 18 008, Gonsiori 3).
Heade soovidega, dr.Ehala