Kas ülekaal? 26.02.10 / Toitumine ja ülekaalulisus
Külastaja küsib:
Tere!
Tekkis selline küsimus, et kas ma kaalun liiga palju?
Olen 167cm pikk ning kaalun 59kg. Olen 15-aastane.
Arst vastas:
Kristel Ehala-Aleksejev
dr Kristel Ehala-Aleksejev
Arst-toitumisterapeut
Tartu Ülikooli Kliinikum
Tere.
Olete täiesti normkaalus, nii et muretsemiseks pole põhjust.
Heade soovidega, dr.Ehala