paistes kurgumandlid 30.04.20 / Toitumine ja ülekaalulisus
Külastaja küsib:
Tere!
Kas oskate aidata või nõu anda mis võib olla viga? Olen erinevaid asju lugenud netist ja nagu ükski ei vasta sellele, mis mul on. Nagu pildil näete on mandlid paistes, millest tulenevalt on raske neelata, kergelt segab ka rääkimist juba ja mandlite tagumisel osal on ka valged täpid. Lisaks on keelele tekkinud valge katt ja punakad täpid, tekitab köha ja suu on kuiv ning imelikud klimbid või taolised ollused tekivad suhu.
Arst vastas:
Kristel Ehala-Aleksejev
dr Kristel Ehala-Aleksejev
Arst-toitumisterapeut
Tartu Ülikooli Kliinikum
Tere.
Ilmselt on teie kiri saadetud kogemata valesti, sest minu valdkond on toitumisküsimused. Soovitaksin aga rääkida uuesti perearstiga, sest kui angiinid kipuvad korduma võib see kaasa tuua tüsistusi. Kirja teel ei saa öelda, milline ravi hetkel sobiks, sest puuduvad andmed eelnevate analüüside ning ravimite kohta. Võimalik et tulevikus peaksite konsulteerima ka erialaspetsialistiga.
Parimatega, dr. Ehala