Mure keelega 05.12.19 / Toitumine ja ülekaalulisus
Külastaja küsib:
Tere.
Keel juba selline viimased 5 päeva.olen lasknud natural sprayd aga paremaks pole läinud.pigem suuremaks.Òmkeel nagu kuiv ja ebamugav.
Ette tänades.
Arst vastas:
Kristel Ehala-Aleksejev
dr Kristel Ehala-Aleksejev
Arst-toitumisterapeut
Tartu Ülikooli Kliinikum
Tere.
Muutused keelel võivad seonduda mao-sooletrakti probleemidega kui ka olla põhjustatud näiteks vitamiinide-mineraalainete puudusest (B12, folaat, raud, jm). Kui tekkinud muutus ei kao ja süveneb, siis soovitan pöörduda konsultatsiooniks perearstile, kes saab vajadusel teha täpsustavad analüüsid.
Parimatega, dr. Ehala