Kaal 23.11.17 / Toitumine ja ülekaalulisus
Külastaja küsib:
Tere! Olen 14 aastane tydruk, kaalun 47kg ja olen 170cm pikk. Tahaks kaalus alla votta ja tahaks teada kui palju voiksin alla votta ja millal muutub asi ohtlikuks?
Aitah!
Arst vastas:
Kristel Ehala-Aleksejev
dr Kristel Ehala-Aleksejev
Arst-toitumisterapeut
Tartu Ülikooli Kliinikum
Tere.
Antud kaal on juba toodud pikkuse kohta liiga väike ja võib põhjustada terviseprobleeme. Kaalust alla võtta kindlasti ei tohiks, Kui kehakaalust saab üks olulisemaid teemasid ja mõte kaalulangetamisest on pidev, vaatamata väikesele kaalule, tuleks nõu pidada mõne arsti või psühholoogiga. Taoline mõttemuster võib viia toitumishäire väljakujunemisele.
Parimatega, dr. Ehala