Maksa tegevus 17.02.14 / Toitumine ja ülekaalulisus
Külastaja küsib:
Tere! Mul on küsimus, kas noores eas tarvitatud antibiootikumid on kahjustanud maksa, või on maksal toime,et maks ise terveneb ja saab terveks ja ei ole mingeid kahjustusi sellest,kui olen noorena palju antibiootikume tarvitanud?
Arst vastas:
Kristel Ehala-Aleksejev
dr Kristel Ehala-Aleksejev
Arst-toitumisterapeut
Tartu Ülikooli Kliinikum
Tere.
Kui antibiootikumid oleks teie tervist mingil moel pöördumatult kahjustanud, avalduks see eelkõige enesetundes ning tervisenäitajates ehk siis antud juhul tõusnud maksaensüümide tasemes ja/või muutustes maksa ultraheliuuringul.
Heade soovidega, dr. Ehala