Kõhugaasid ja ravimi kõrvaltoime 28.01.14 / Toitumine ja ülekaalulisus
Külastaja küsib:
Tere, kas mao ravim Nexium võib tekitada kõhus gaase ja kui kaua seda ravimit järjest võtta võib? Tänades.
Arst vastas:
Kristel Ehala-Aleksejev
dr Kristel Ehala-Aleksejev
Arst-toitumisterapeut
Tartu Ülikooli Kliinikum
Tere.
Kui pikalt ja millises doosis Nexiumit tarbida sõltub konkreetsest haigusjuhust. Küllalt tavaline on 3-4 nädalane kuur. Pikema ravivajaduse otsustab konkreetse juhuga tegelev arst. Gaaside teke võib osaliselt olla seotud antud ravimiga, aga võib olla ka täiesti eraldiseisev kaebus. Soovitan siin ikkagi nõu pidada oma raviarstiga.
Parimatega, dr.Ehala