Toitumine 29.01.07 / Toitumine ja ülekaalulisus
Külastaja küsib:
Soovin kaalust alla võtta aga kuidagi ei saa. Olen selline inimene, kes ei suuda diiedil olla ega näljutada ennast. Saaks ehk teie poolt õiget toitumise menüüd.
Arst vastas:
Kristel Ehala-Aleksejev
dr Kristel Ehala-Aleksejev
Arst-toitumisterapeut
Tartu Ülikooli Kliinikum
Tere.
Ainult kirja teel kahjuks just teile sobivat menüüd koostada on raske. Alati olete oodatud aga vastuvõtule. Tel:533 18 008.
Heade soovidega, Kristel Ehala-Aleksejev