Treening ja toitumine 30.06.20 / Toitumine ja ülekaalulisus
Külastaja küsib:
Tere!
Milliste järgmiste toidulisanditega peaks ettevaatlik olema või üldse välja jätma?
a) Beeta alaniin
b) C60+ Anabol Elite Testo, testosteroonitõstja
c) Creatine Monohydrate
d) C-vitamiin
e) Multilivol
f) Tribulus
Tänan
Arst vastas:
Kristel Ehala-Aleksejev
dr Kristel Ehala-Aleksejev
Arst-toitumisterapeut
Tartu Ülikooli Kliinikum
Tere.
Ma ei näe vajadust ühegi kirjas toodud toidulisandi kasutamiseks kui toitumine on tasakaalus. Kirjas toodud hormonaalset tasakaalu mõjutavate toidulisandite kasutamine võib olla õigustatud mõningal juhul, kuid seda vaid konsultatsioonil arstiga eelnevate uuringute olemasolu põhjal.
Parimatega, dr. Ehala