vajan kiiresti abi 09.04.08 / Toitumine ja ülekaalulisus
Külastaja küsib:
olen alates 16 eluaastast olnud buliimik. rohtude abil see kõigub kul alla ja siis üles aga nüüd on juba päris hirm ja vajan vist psühiaatrilist abi. ega te ei oska kedagi soovitada kes tallinas salliste probleemidega tegeleb. arvan et see on kõik seotud minu minevikuga ja kahjuks ei suud enam üksi võidelda vajan abi
Arst vastas:
Kristel Ehala-Aleksejev
dr Kristel Ehala-Aleksejev
Arst-toitumisterapeut
Tartu Ülikooli Kliinikum
Tere.
Toitumishäirete puhul võib küsida nõu näiteks Psühhiaatria ja Psühhoteraapia Keskusest Senus (Tõnismägi 3A, tel 53415708,. 6408708 sensus@sensus.ee, www.sensus.ee.). Antud probleemiga tegelejaid on mitmeid ning seetõttu tasub küsida nõu ka oma perearstilt, kes ehk tunneb teid pikemalt ja paremini ning oskab soovitada just teile sobivat psühhiaatrit-psühhoterapeuti.
Heade soovidega, dr.Ehala