Ülekaal 30.11.07 / Toitumine ja ülekaalulisus
Külastaja küsib:
Tere!
Mul on selline mure, olen 20 aastane 168 cm pikk ja kaalun 95 kg, olen proovinud kaalujälgimis, kuulusin ka sinna rühma, kaal läks paar kilo alla ja rohkem kui topelt tuli tagasi. Olen hoidunud magusast, söön juurvilju ja puuvilju, üritan rasvast toitu vältida, kuid ikkagi kaal ei lange.
Ma ei oska enam midagi teha? Andke nõu. Mu kehakaalu indeks on 34, see on jube, kelle poole ma peaks pöörduma, et abi saada, perearstiga rääkima? teiega?
Kas selline asi on võimalik et teha mao vähendamise opp, mis sellega seoses toimub, kas nii noorelt seda tehakse üldse?
oodates teie vastust oma suure murega.
Ette tänades!
Arst vastas:
Kristel Ehala-Aleksejev
dr Kristel Ehala-Aleksejev
Arst-toitumisterapeut
Tartu Ülikooli Kliinikum
Tere.
Tulge vastuvõtule (tel: 533 18 008) ja vaatame, mida annaks ära teha. Arvan, et maovähendamise operatsioon võiks siiski jääda viimaseks abinõuks.
Heade soovidega,
dr.Ehala