ravim Reductive 27.04.07 / Toitumine ja ülekaalulisus
Külastaja küsib:
Olen viimased 5aastat kasutanud rasedusvastaseid vahendeid (enne seda pole üldse kasutanud), selle ajaga olen juurde võtnud 15kg. Nüüd kaalu lihtsal maha ei saa, olen toiduga hoidnud ja koeraga jalutanud pikad ringid. Kas oleks sellest ravimist abi?
Arst vastas:
Kristel Ehala-Aleksejev
dr Kristel Ehala-Aleksejev
Arst-toitumisterapeut
Tartu Ülikooli Kliinikum
Tere.
Pelgalt kirja põhjal ma öelda ei saa, kas teie puhul võiks reductili kasutamine efekti anda. Igal juhul tuleks koos antud ravimiga üle vaadata ka menüü ja liikumisaktiivsus. Tulge vastuvõtule (tel: 533 18 008).
Heade soovidega, dr.Ehala