kaal. 02.06.09 / Toitumine ja ülekaalulisus
Külastaja küsib:
palun ütelge, et mis moodi arvutatakse täiskasvanud inimese normaal kaalu.
Arst vastas:
Kristel Ehala-Aleksejev
dr Kristel Ehala-Aleksejev
Arst-toitumisterapeut
Tartu Ülikooli Kliinikum
Tere.
Selleks on erinevaid võimalusi: pikkuse-kaalu tabelid, kehamassi indeksi arvutamin, jm. Leiate selle kohta kindlasti piisavalt infot internetist.
Heade soovidega, dr.Ehala