Ülekaal 16.01.23 / Toitumine ja ülekaalulisus
Külastaja küsib:
Kodukontor on vähendanud liikumist ning stressirohke töö on kahjuks kaasa aidanud kaalu tõusele ( pikkus 164 ja kaal 82). Võtsin suvel ennast kätte ning alustasin toitumiskava järgi elamist so 1400kcal. Samuti sai piisavalt liigutud ning 2k keskmine aktiivse kcal dai põletatud 550-660kcal/päevas, Selle 2k jooksul langel ainul 1,2kg ning ümbermõõt kõhult u 1,5cm ning puusafelt 1cm. Mulle tundub et seda on ikka väga vähe.
Perearst ütleb aga et ega midagi muud polegi kui siis veel vähem süüa aga pole sellega kahjuks nõus.
Olen veel pannud tähele, et lõua peale on karvkate hakanud kasvama aga kaenla alt peaaegu olematu karva kasv.
Olen nõus tegema ise tasulisi teste, et veenduda ega mul miskit organism pole sassi läinud.
Küsimus nüüd on, mida kontrollida?
Arst vastas:
Artur Minenko
dr Artur Minenko
Toitumisterapeut
Confido tervisekeskus
Tere!
Mõnes mõttes on teie perearstil õigus, ma vaataksin üle toiduained ning kellaajad ja toiduainete kogused kordades. Olete rasvunud, kehamassiindeks 30. Te ei tohi süüa kõiki toiduaineid. Toitumisanalüüsid: kliinikus on minu testide pakett.
Teie näokarvade probleemi testid: testosteroon, kortisool, türeoglobuliini ja türeoidperoksüdaasi IgG (S-TG IgG, S-TPO IgG), dihüdrotestosteroon ja kõik muud suguhormoonid. Seda selgitavad teile lähemalt günekoloog ja endokrinoloog.