Väikesed villid 03.06.20 / Toitumine ja ülekaalulisus
Külastaja küsib:
Tere!
Ma ei tea kelle poole pöörduda sellega, et minu sõbral on kaenla ääre juures vesivillid ja need on nüüdseks juba seljapealnatukene, parema käe käsivarrel ning rinnapeale tekkisid justkui üle öö.
Arst vastas:
Kristel Ehala-Aleksejev
dr Kristel Ehala-Aleksejev
Arst-toitumisterapeut
Tartu Ülikooli Kliinikum
Tere.
Vastus on küll venima jäänud, kuid kui te pole siiani arsti juurde pöördunud, siis tasuks alustada perearstist, kes vajadusel saab suunata eriarstile. Võimalik, et sõber vajab mingeid uuringuid kui ka ravimeid, milleks vajate retsepti.
Parimatega, dr. Ehala