Iiveldus ja isu puudumine 23.06.18 / Toitumine ja ülekaalulisus
Külastaja küsib:
Tere, mul on juba viimased nädal aega olnud iga päev iiveldus, seetõttu ma ei soovi ka süüa ja söögile mõtlemine tekitab hullemat iiveldust. Viimastel päevadel on mul ka käed ära surnud pidevalt. Kelle juurde peaksin pöörduma oma murega?
Tänades
Arst vastas:
Kristel Ehala-Aleksejev
dr Kristel Ehala-Aleksejev
Arst-toitumisterapeut
Tartu Ülikooli Kliinikum
Tere.
Taolise murega peaks esmalt pöörduma ikka perearsti poole.
Parimatega, dr. Ehala