Vitiliigo 09.01.18 / Toitumine ja ülekaalulisus
Külastaja küsib:
Tere, tahaksin teilt küsida vitiliigo kohta. Kas on ohtlik tätoveerida vitiliigo laigu peale ,,et seda peita ja kas see pahendab seda ? Vitiliigo on mingil määral aktiivne vahel tuleb uusi kohti juurde.
Arst vastas:
Kristel Ehala-Aleksejev
dr Kristel Ehala-Aleksejev
Arst-toitumisterapeut
Tartu Ülikooli Kliinikum
Tere.
See küsimus tuleks adresseerida nahaarstile, aga isiklikult ei soovitaks teha tätoveeringuid naha piirkonda, mis on kahjustatud.
Parimatega, dr. Ehala