Vastuvõtu hind 31.05.12 / Toitumine ja ülekaalulisus
Külastaja küsib:
Ja palju maksab teie vastuvõtt?
Arst vastas:
Kristel Ehala-Aleksejev
dr Kristel Ehala-Aleksejev
Arst-toitumisterapeut
Tartu Ülikooli Kliinikum
Tere.
Esmane vastuvõtt on 30 EUR ja korduv 15 EUR
Parimatega,
dr.Ehala