Ülekaal 01.12.09 / Toitumine ja ülekaalulisus
Külastaja küsib:
Mul oleks selline küsimus, kuidas ma saaksin võtta kaalust alla? Ma olen proovinud igasuguseid tablette, mis on mõeldud kaalust alla võtmiseks. Olen ka proovinud igasuguseid treeninguid teha, aga ei midagi. Ainult võtan kaalus juurde, aastaga umbes 10kg või isegi rohkem. Kuidas ma saaksin seda muuta?
Arst vastas:
Kristel Ehala-Aleksejev
dr Kristel Ehala-Aleksejev
Arst-toitumisterapeut
Tartu Ülikooli Kliinikum
Tere.
Kaalunäitude muutmiseks tuleb eelkõige leida ülesse need takistavad faktorid, mis teie toitumise või elustiili juures soodustavad kaalunumbrite tõusu ja seejärel neid püsivalt muuta. Millised on faktorid, mis teie puhul kaalutõusu mõjutavad ei saa saadetud kirja põhjal öelda. Jälgige ennast, pidage toitumis- ja liikumispäevikut. Tõstke füüsilist aktiivsust ning kui oma nõust jääb väheks, tulge vastuvõtule (toitumine@kliinikum.ee; 533 18 008).
Heade soovidega, dr.Ehala