ravim phentermine 03.07.09 / Toitumine ja ülekaalulisus
Külastaja küsib:
Tere,
olen püüdnud oma õgimist kontrollida, aga pole õnnestunud isegi arsti poolt määratud ravimite abil.
Nüüd kohtusin oma kahe ülekaalulise sugulasega Ameerikast. Mõlemad tarvitavad ravimit Phentermine 37,5 mg., on kaotanud kehakaalust üle 20 kg ja ütlevad, et ilma piinadeta. Kas ka meil on midagi samalaadset olemas?
Tänades,
Erika
Arst vastas:
Kristel Ehala-Aleksejev
dr Kristel Ehala-Aleksejev
Arst-toitumisterapeut
Tartu Ülikooli Kliinikum
Tere.
Minu teada toodud ravimit Eestis müügil ei ole. Isu langetavatest ravimitest on saadaval sibutramiini sisaldavad preparaadid.
Heade soovidega, dr.Ehala