väikesed vistrikud näos 08.05.09 / Toitumine ja ülekaalulisus
Külastaja küsib:
Tere!
olen 33 a. mees ja sutsuke ülekaaluline, 185cm ja 95 kg.
tihti tekivad pisikesed mädased vistrikud näo erinevatesse piirkondadesse ja on tundlikud.ei suitseta, kanget alkoholi ei tarvita kuid õlut joon.
toitun tavaliselt, joon palju min.vett päevas, meeldb vahest õhtuti süüa.
viimased aastad ei ole eriti füüsilist koormust olnud kuigi enne olen olnud kõva spordimees.
kas antud probleem võib olla tingitud toitumisest või pigem dermatoloogiline?
tänan!
Arst vastas:
Kristel Ehala-Aleksejev
dr Kristel Ehala-Aleksejev
Arst-toitumisterapeut
Tartu Ülikooli Kliinikum
Tere.
Loodan, et saite minu vastuse kätte juba otse TÜ Meestekliinikusse suunatud aadressilt.
Heade soovidega, dr.Ehala