vistrikud näos 08.05.09 / Toitumine ja ülekaalulisus
Külastaja küsib:
Tere!
olen 33a. mees ja mul tekivad väikesed mädased punnid näkku mis on tundlikud.olen 186cm ja 95 kg.toitun tavaliselt, joon päevas palju min. vett, ei suitseta, kanget alkoholi ei joo, õlut tarbin.füüsiline koormus on jäänud viimastel aastatel napiks, sellest ka üleliigne kehakaal.muidu olen elu aeg sporti teinud ja kaalunud u. 80 kg.kas tegu võib olla toitumishäiretega?mingi allergiaga?või hoopis hanaprobleemiga?
tänan
Arst vastas:
Kristel Ehala-Aleksejev
dr Kristel Ehala-Aleksejev
Arst-toitumisterapeut
Tartu Ülikooli Kliinikum
Olete saatnud korduva kirja.