Vistrikud lõua piirkonnas 13.03.10 / Toitumine ja ülekaalulisus
Külastaja küsib:
Tere. Mul selline mure, et näkku lõua piirkonda tekivad vistrikud ja ainult lõua piirkonda, ülejäänud näos pole punne. Mis võib olla probleemiks, et ainult lõua juurde punnid tekivad?
Aitäh.
Arst vastas:
Kristel Ehala-Aleksejev
dr Kristel Ehala-Aleksejev
Arst-toitumisterapeut
Tartu Ülikooli Kliinikum
Tere.
Soovitan antud probleemiga pöörduda nahaarsti (dermatoloogi) poole. Tegu võib olla näiteks akne kerge vormiga. Toitumise poolelt tasuks vältida teravamaitselisi sööke, kohvi, kanget teed, maiustusi ning vähendada rafineeritud jahust toodete tarbimist.
Heade soovidega, dr.Ehala