Valu kõhus. 09.09.14 / Toitumine ja ülekaalulisus
Külastaja küsib:
Milles võib asi olla, et kõhus rebiv või selline tuim valu? Asub nabast paremal ja umbes 9cm kaugusel diagonaalselt. Lisaks ka, et mul on krooniline kaksteistsõrmiksoole haavand. Mille raviks kasutan omperasooli. Tekib just siis kui on häda suurem või peale füüsilist pingutust.
Arst vastas:
Kristel Ehala-Aleksejev
dr Kristel Ehala-Aleksejev
Arst-toitumisterapeut
Tartu Ülikooli Kliinikum
Tere.
Arvan et olete oma küsimusele ise vatuse andnud. Väga võimalik, et valud seostuvad kaksteistsõrmiku haavandiga, kuid antud piirkonna valu võib teinekord olla seotud ka sapipõie probleemidega. Valude kestval tekkimisel tasub pöörduda gastroenteroloogi vastuvõtule. Eelkõige tuleb üle vaadata aga oma toitumine.
Heade soovidega, dr. Ehala