Keisrilõige ja sügelemine 17.04.10 / Toitumine ja ülekaalulisus
Külastaja küsib:
Mul oli 3 aastat tagasi keisrilõige ja nüüd 2 kuud tagasi hakkas sügelema. Mis probleem on, kas see on tavaline või peaks pöörduma arsti poole?
Arst vastas:
Kristel Ehala-Aleksejev
dr Kristel Ehala-Aleksejev
Arst-toitumisterapeut
Tartu Ülikooli Kliinikum
Tere.
Küsimus on siinkohal sattunud ilmselt valele aadressaadile (tegelen üldjuhul toitumis- ja kaaluküsimustega), kuid arstina soovitan teil kestva ja segava sügeluse puhul loomulikult arstile pöörduda.
Heade soovidega, dr.Ehala