Gemokood 22.04.08 / Toitumine ja ülekaalulisus
Külastaja küsib:
Tere!
Lugesin venekeelse saidi.Seal oli jutt vereanalüüsist"gemokood" venekeeles.
Tehakse analüüsi ja saavad teada mis toit,130-st su organiismile ei ole kasulik.
Pärast 6 nädalad ei söö seda toitu ja organism enast ise puhastab ja kaal väheneb ka.
Kas Eestis on ka võimalik seda analüüsi teha.
Ette tänades,Sana.
Arst vastas:
Kristel Ehala-Aleksejev
dr Kristel Ehala-Aleksejev
Arst-toitumisterapeut
Tartu Ülikooli Kliinikum
Tere.
Jään teile siinkohal vastuse võlgu, sest testist "gemokood" ei tea ma midagi. Sellele võiks ehk vastata ROLE programm, mida Eestis kasutab dr.Levin.
Heade soovidega dr.Ehala